فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1391/7/20 16:23
نویسنده : مامان دلتنگ
403 بازدید
اشتراک گذاری

بی صدا دارم  می میرم ... امیرم ... قرار بود امروز  به دنیا بیای ١ ماه جتوتر به دنیا اومدی و من و داغ دار نبودنت کردی... امیرم... عمرم .... بی صدادارم میمیرم... همه میگن صبر کن ... منم دارم صبر میکنم ... اما هیچکس نمیفهمه داغ از دست دادن بچه آدم و میکشه... پسرم دلم باز گرفت .....

خدایا کمکم کن ... من فدای مهربونیت ... کمکم کن ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حسينيه علي اصغر
20 مهر 91 18:21
قنداقه اش را بست، حالا اصغر آماده است سرباز آخر را خودش میدان فرستاده است از موج آغوش پدر تا اوج خواهد رفت از نسل ماهی های دریاهای آزاد است نه ضربت شمشیر می خواهد نه نعل اسب شش ماهه خیلی اربا اربا کردن اش ساده است تیر سه شعبه کار خنجر می کند اینجا سر، با همین یک تیر روی شانه افتاده است از رنگ سرخ آسمان پیداست اینجا هم سالار زینب امتحان را خوب پس داده است زینب که روی نیزه هفتاد و دو سر دیده است در کودکی تشییع مفقود الاثر دیده است شعر از زهرا بشري ======== سلام خوبي بانو ممنون از حضور سبزتون نو گلتون در پناه حضرت علي اصغر ياعلي اصغر
دل شكسته من
20 مهر 91 18:21
ياالله
امام عشق
20 مهر 91 18:21
سلام و درود
مامان آناهید
20 مهر 91 20:51
عزیزم خیلی ناراحت شدم واقعا هیچ کس نمیتونه احساست رو درک کنه، لابد مصلحتی بوده هیچ کار خدا بی حکمت نیست انشالله باز هم به زودی دلتون شاد بشه من هم اگه لایق باشم برات دعا میکنم به خدا توکل کن
مامان نازنین زهرا
21 مهر 91 0:18
سلام عزیزم!خیلی دلم گرفت!به خدا توکل کن!باور کن که خدا خواسته پسرنازت پیش خودش باشه!تو رو انتخاب کرد تا8ماه بزرگش کنی!دوسش داشته باشی!اما اون فرشته بود ودنیا برای فرشته ها خیلی کوچیکه!


سلام عزیزم ... انشالله خدا دختر نازتو نگهداره برات