فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

شروع کلاسها

1391/7/9 13:07
نویسنده : مامان دلتنگ
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم .... خوبی مامان فدات بشه؟؟؟

آره میدونم خوبی .... مگه میشه فرشته باشی و خوب نباشی ....

امیر عباسم ... عمره مامان... دلم برات تنگ شده عزیزم .... ٤  روزه حالم خوب نیست ... فکر کنم میگرن گرفتم...اشکال نداره ............

راستی پسرم امروز کلاسهای دانشگام شروع شدن ....یعنی از هفته پیش شروع شده بودن اما من نرفتمنیشخند امروز صبح هم نرفتم ..حوصله نداشتم .... تعجب نکن مامان جان ... بهم حق بده بعد رفتنت دیگه حوصله هیچی ندارم... یادته وقتی تورو باردار بودم همه کلاسهام و میرفتم ... همه دوستام بهم میخندیدن و میگفتن ... امیر عباس موقع به دنیا اومدن با کتاب میاد بیرون .... یادته مامان... شما خیلی پسر خوبی بودی سر کلاسها اذیتم نمیکردی... شیطونی نمیکردی که حواسم پرت بشه ... منی که عاشق درس خوندن بودم حالا گریم گرفته این ترم آخر چه جوری برم دانشگاه... اینم از امروز ما.......... ناراحت نشو عشقم کلاس بعد از ظهر و میرم ... تو خونه میمونم حالم بدتر میشه ... میرم شاید حال و هوام عوض بشه...

امیر عباسم ... همیشه همیشه ها دوست دارم....

هیچوقت فراموشت نمیکنم گلم....

اسمت و یادت تو قلبم جک شده....

کاش تنهام نمیذاشتی ....

اگه الان پیشم بودی ٢٠ روزت بود عزیزم ....

خونه خیلی ساکته............ جات رو تخته خالیه مامان جان ....

اون خونه به دون تو برام جهنمه ................

امیر عباسم با اوون دستهای کوچولوت برام دعا کن ... شاید خدا به آبروی تو کمکم کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)