فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1391/7/8 15:59
نویسنده : مامان دلتنگ
317 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ........................ شکر.....

شکر که تورو دارم ...............

شکر که دلم میگیره , تو پیشمی......................

خدایا شکر .......... شکر که تو تنهاییهام تورو دارم...................

خدایا دلم میگیره ,‌اما شکر , تو هستی ...................................................

خدایا , خدای خوبم .... قسم به پاکی زهرا.... قسم به دل زینب.... قسم به خودت ... به کاری کن آروم بگیرم.............................

یه کاری کن آروم بگیرم... دلم می خواد به جا برم داد بزنم شاید خالی بشم ... اما نمیشه ..... روزها دیر میگذره .... تورودارم اما خدایا تنهام ...... تو قلبم از عشق پسرم آتیشی برپاست که هیچکس جز خودت نمیتونه خاموشش کنه.... هر روز تو تنهاییم خودم و سرزنش میکنم و میگم حتما من بی لیاقتم .... نمیدونم چه کار کنم .... اما شکر که تو هستی , تورو دارم

...................................................................................

امیر عباسم ... بازم دوباره دیدم از من جدایی ... باز خاطراتت شد برام تدائی.... مردم پسرم از درد بی صدایی... وقتی نیستی میمیرم از تنهایی.... بی تو هر شب , هر روز قلبم میگیره.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر عباس
8 مهر 91 19:42
زینب جان دوست خوبم خیلی خوشحالم که یه نفر که هم نام منه داره طعمه زیبای داشتن دسته گلی به نام امیر عباسو تجربه میکنه. هر روز که میگذره بیشتر شیرینیشو حس میکنی.ایشالا به سلامتی 38 هفتگی رو تجربه میکنی و گل پسرت میاد به دنیا.حق نگه دارت.


خدا امیر عباس و برات نگهداره انشالله
خاله مرمر
8 مهر 91 21:43
سلام مامانی مرسی که بهمون سر زدی و نظر دادی
مامانی از خوندن پستات خیلی ناراحت شدم اما هیچ کار خدا بی حکمت نیست.
مامانی بسپرش به خدا. خودش میدونه کی مسافر کوچولوتو واست بفرسته.
همه چیز درست میشه مامانی


سلام ...مرسی گلم لطف داری گلم
خاله مرمر
8 مهر 91 21:43
مامانی با افتخار لینکت کردم
sahar
9 مهر 91 0:57
زینب جان دل به دل راه داره وقتی دوتی برام نظر میذاشتی من در حال خوندن خاطرات فرشتت امیر عباس بودم وخیلی گریم گرفت خدا غلت کردم دیگه به زور نمیگم من بچه میخوام


سلام عزیزم ... انشالله خدا به صلاح خودش به جفتمون بچه های سالم بده ...کمک کنه صالح بزرگشون کنیم ...انشالله