فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

یا ضامن آهو

1391/7/7 16:31
نویسنده : مامان دلتنگ
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقای خوبیها...

سلام مهربون , مهربونها...

سلام اما رضا, ضامن آهو.................

دلم گرفته است به وسعت صحن و سرایت....

آقای خوبم ... غریبم, غریب و تنها .... می شود غریب نوازی کنی؟

می شود کویر خشکیده دلم را , با نگاهت زنده کنی؟

آقای خوبم ,‌مهربانم , آهو نیستم که ضامنش گردی... زائری تنها و خسته ام .... دلم خوش به غریب نوازی توست....

نمی دونم چی برام خوبه ... چی باید بگم ,‌چی باید بخوام ... خودت به کرمت هر چی برام خوبه برام از خدای مهربونی ها بخواه .....................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
7 مهر 91 17:20
سلام عزیزم خیلی دلم گرفت وقتی دلنوشته هات و خوندم . نمیدونم چی باید بگم که شاید ی ذره بتونم آرومت کنم چون میبینم هیج حرفی پیدا نمیشه که دل ی مادر و آروم کنه ...
ولی از امام رضا تو همین شب عزیز به جان پسرش جواد قسم میدم ی امیرعباس صحیح و سالم بهت بده
غصه نخور گل من به خدا توکل کن همه چی درست میشه .... قسم میخورم به بزرگی خدا
اون صلاحت و بهتر میدونه ....
مراقب خودت باش عزیزززززززززززم
به ما هم سر بزن



سلام مرسی عزیزم ... خدا انشالله پسر نازتو براتون نگهداره