فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پرواز یک فرشته

9 روز گذشت

1391/6/30 21:33
نویسنده : مامان دلتنگ
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم , سلام فرشته آسمونی من ...

امیرعباسم امروز هم مثل هر روز دلم به وسعت آسمونها برات تنگ شده بود , اما مامانی نمی دونم با اون دستهای کوچولوت چه جوری برام دعا کردی که خدای مهربون اینجوری قلب زخم خوردم و آروم کرده ... خدای امیرعباسم خیلی خوبی ... دوست دارم ... خدای رحیمم درهای رحمت و به روم باز کن ... قلبم کوچیکه زود میشکنه ها

 

مامان های مهربون میشه برای منم دعا کنید ... خیلی به دعای شما خوبان نیاز دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
30 شهریور 91 21:51
فدای دل شکستت بشم.حتما حکمتی داشته.توکل به خدا . همه چیز درست میشه.


خدا نکنه عزیزم ... خدا نگهدار شمارو واسه نرگس خانم ...برام دعا کن
nahid
31 شهریور 91 13:40
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که آروم تر شدی ایشالا همیشه خوش خبر باشی
فاطمه
31 شهریور 91 13:42
سلام زینب جان. از این که به وبلگ ما سر زدی ممنون. اتفاقا چند روز پیش وبلاگتون رو از اول تا آخر خوندم و خیلی غصه خوردم و برای صبرتون دعا کردم. از اون موقع، صبح و شب دارم به شما فکر می کنم. ولی به خدا توکل کن، خودش بهت صبر می ده. امیر عباس و بچه های مثل او، در روزی که همه نیاز به رحمت خدا داریم شفیع مامان باباشون می شن.شما برای ما دعا کن.