فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1391/6/29 21:26
نویسنده : مامان دلتنگ
404 بازدید
اشتراک گذاری

هرکه در این بزم مقرب تر است 

 جام بلا بیشترش می دهند

 

این شعری که یکی از دوستان برام فرستادند واقعا آرومم کرد ... خدا کنه واقعا خدا دوستم داشته باشه ... اون موقع درد از دست دادن یه عشق , یه زندگی , از دست دادن لحظه های شیرین مادر شدن برام آسونتر میشه , خدایا من" زینب " بد بد بندهاتم , اما فدای مهربونیت , تو چه خوب خدایی هستی ... تنهام نذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهربون فاطمه
30 شهریور 91 4:27
سلام گل بانو۰خدا بهت صبر بده۰بااین دل شکستت برام دعا کن۰من هم تا حدی درکت میکنم ولی نه به اندازه شما۰منهم چند ماه پیش تو ماه دوم بارداری بچمو از دست دادم۰هنوز گریه میکنم۰خدا بهت صبر بده۰ممنون که اومدی
nahid
30 شهریور 91 14:23
سلام عزیزم.حالت چطوره؟ببخش چند روز اصلا نرسیدم بیام وب و نتونستم حالتو بپرسم اما خیلی به یادتم.چند روز پیش رفتم یه امام زاده که تاحالا نرفته بودم اونجا از ته دلم برات دعا کردم.و نمیدونم چرا ته دلم خیلی برات روشنه.مطمئن هستم به زودی با خبرهای خوب میای اینجا و برامون مینویسی.دوست دارم.
مامان الينا جوني
30 شهریور 91 17:45
انسان ها روزی به دنیا می آیند؛ مدتی زندگی می كنند؛ و سپس در روز موعود دنیا را ترك می گویند. همه آن ها از لحظه تولد و حتی پیش از آن و تا لحظه مرگشان، با مشكلات، سختی ها و مصایب رو به رو می شوند. بعضی از نظریه پردازان معتقدند: " زندگی در دنیا بدون تحمل سختی و مصیبت وجود ندارد و تمام انسان ها، چه صالح و چه ناصالح، تلخی های زندگی را خواهند چشید و با آن ها دست و پنجه نرم خواهند كرد." در این میان، انسان هر چه علم و درك و معرفت دینی بیش تری پیدا كند، راه مبارزه با این ناملایمات را بهتر می جوید و از این امتحانات و آزمایش های الهی سربلندتر و موفق تر بیرون می آید. صبرو تحمل دو صفت پسندیده و دو خصلت سفارش شده در دین اسلامند كه هنگام مواجه شدن با مشكلات به كمك انسان می آیند. به هر حال ناملایمات در زندگی وجود دارند و به سراغ هر كسی می روند. بر روح و شخصیت افراد تاثیر می گذارند و گاه بروز عقده ها و عدم تعادل روانی را موجب می شوند؛ اما كسانی به این مصیبت گرفتار می آیند كه مشكلات را با زجر و شكست روحی تحمل می كنند. در مقابل افراد دیگری با ایمان و اطمینان به خدا نه تنها دچار شكست و عقده نمی شوند.بلكه قوت روحی و مقاومت شخصیتی هم پیدا می كنند. چون به نیروی عظیمی تكیه كرده اند.اميدوارم عزيزم شما هم به اين نيروي عظيم تكيه كرده باشي . برات آرزوي سلامتي ميكنم عزيزم .محكم باش .