فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

برای دوستان

1392/2/5 0:23
نویسنده : مامان دلتنگ
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای خوبم ...

میدونم نگرانم هستین ...

از اینکه شمارو دارم واقعا خوشحالم ...

دعاهاتون و حرفهاتون بهم نیرو میده ...

اومدم بگم تازه از دکتر اومدم ......

دکترم راضی بود...

خدارو شکر گفت فولیکولام خوبه ...

برام دعا کنید که این کاه به خاطر بارداری برم نه برای درمان ...

...

خدایا شکرت ...

همینم برام امیده ...

میدونم صدام و میشنوی ...پبهم نگاه کن که من محتاج توام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان فرشته کوچولو
5 اردیبهشت 92 0:38
خدا رو صد هزار مرتبه شکر امیدوارم همه چی خوب پیش بره اصلا استرس نداشته باش منتظر خبرای خوبم ازت


سلام
مرسي از اينكه به يادم هستي
انشالله
دنيا
5 اردیبهشت 92 8:59
سلام ببخشيد از ماماني چشم به راه خبر داريد هر چي ميرم وبش ميزنه حذف شده


سلام اره دنيا جون
زينب حالش خوبه
به دلايلي اون وبشو حذف كرده
مامان امير علي كوچولو
5 اردیبهشت 92 9:20
سلام خدا رو صد هزار مرتبه شكر ايشاالله ماه ديگه خبر بارداري تو به ما بدي عزيز دلم


دعاكن برام دوست خوبم
باحرفهاي دكتراميدم بيشترشد
انشالله اين ماه ديكه ....
فاطمه مامان مطهره
5 اردیبهشت 92 10:48
سلام زینب جون! اول که خیلی خوشحال شدم که خوبی ودکتر ازوضعیتت راضی بوده،انشاالله زودتر خبربارداریتو بذاری توی وبت؛ودوم اینکه ممنون که به ما سرزده بودید! یاعلی
فاطمه مامان مطهره
5 اردیبهشت 92 10:50

راستی خوشحال میشم که منو لینک کنی وگاهی سری به مابزنی!


چشم حتما عزيزم
مامانی چشم به راه
5 اردیبهشت 92 12:09
الهی شکرزینب..الهی شکر
انشالله که ایم ماه خبرمادر شدنت روبدی وازاین همه غم وغصه راحت بشی نازنینم
الهی که به زودی خاله نی نی خوشگلت بشم عزیزدل خواهر


انشالله خودش كمكم كنه . انشالله اي يو اي تو هم جواب بده عزيزم
ماماطهورا
5 اردیبهشت 92 12:55
سلام عزيزدلم خيلي خوشحال شدم خدارو شكر انشالله كه اين دفعه برا ني ني ميري پيش دكترت
راستي سعي كن روزي 40 سوره نصر بخوني خيلي خوبه


سلام
يعني ميشه ؟
انشالله چشم
مامان اهورا
5 اردیبهشت 92 13:29
زینب جان انشاله همین ماه خبر بارداریتو میشنویم و خوشحال میشویم . نمیدونم کجایید اما یه امامزاده تو جاده چالوس هست به اسم امامزاده سپهسالار . خیلی حاجت میده. من هربار نذر کردم جواب داده. ی امتحان بکن ضرر نداره . انشاله جواب بگیری


سلام دوست خوبم . انشالله
منم رشت زندكي ميكنم
دنيا
5 اردیبهشت 92 16:37
يه وب ديگه زدن؟
مامان بی تاب
5 اردیبهشت 92 18:55
سلام بیا زود به وبم یه مسابقه داریم با دو جایزه
فسقلی مامان وبابا
5 اردیبهشت 92 19:01
هــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااااا زینب جون
الهی همیشه با خبرهای خوش بیای و ما رو هم شاد منی عزیزم نی نی میاد به همین زودی خدا داره جواب صبرت رو بهت میده عزیزم خیلی پر انرژی باش
سعی کن شاد باشی وهیچی باعث ناراحتی یا استرس برات نباشه
خداوندا هوای زینب جونم رو داشته باش

مرسی دوست خوب و همیشگی من ...
انشالله ایندفه بیام بگم باردارم
rasta
5 اردیبهشت 92 22:26
سلام زینب جون ، خوبی عزیزم؟
با تمام وجودم ممنونم از اینکه ب فکرمی
دله پاک و خیلی مهربونی داری ، ایشالله به حق همه ی این خوبی ها و زیبایی ها و معصومیت امیر عباس آسمونی خدا اینبار ی فرشته ی بی نقص و موندگار بهت میده عزیزم ، همیشه دعا گوت هستم ...
خیلی خیلی دوست دام که خبر های خوب بشنوم ،
خدایا خودت به همه مامانایی که بچه ندارن و به درگاهت دعا میکنن نظر لطف کن

سلام رستای عزیزم ...
خانمی انشالله شماهم سر وقت رستم کوچولورو تو بغل بگیری عزیز دلم ...
مرضیه
6 اردیبهشت 92 1:54
عزیزم.....مامانه دل تنگ...زینب خانوم...سلام
با خوندنه نوشته هات از همون اوله اول تا الان سرشار از احساس شدم.غم از دست دادن پسرت با همه وجودم حس کردم چون خاله ی منم اتفاق تو براش افتاد و بالاخره دوباره حامله شد و عکس نی نی اش هم الان توی وبلاگمه.البته خاله ی من سختی هاش هزااااران برابر بیشتر شما بود.االان که نی نی اش اومده همه سختی های سال های گذشته اش رو فراموش کرده.عزیزم ازت خیلی درس گرفتم.از صبوریت.از امیدت و از توکلت به خدا.عزیزم دنیا تمام تلاشش رو میکنه تا آدم ها رو از رحمت خدا نا امید کنه و به زمین بزنه.آدم هایی که نا امید نشن و از خدا رو برنگردونند انگشت شمارند.یکی از اونا تویی.یکی از اونا خاله ی من بود.انشالا عاقبت به خیر بشیم.از آشناییت خوشبختم.

سلام مرضیه جان ...
از اینکه این همه لطف داری بهم خییییییلی ممنونم ...
انشالله خدا نی نی خالتو برات نگهداره و تو هم به همه ی آرزوهات برسی
سام ومامان کیوانه
6 اردیبهشت 92 2:06
سلام عزیزم خدا رو شکر انشاالله همیشه خوش خبر باشی وبه تمام آرزوهای قشنگت برسی . راستی قالب جدید وبلاگتم مبارک


سلام كيوانه جونم
مرسي از محبتت
اين ماه خييييلي به دعا نياز دارما
میرزا کوچک خان
6 اردیبهشت 92 20:23
سلام عزیز دلم...
انشاالله بزودی خبر بارداریت و اینجا بخونم عزیز


سلام عزیزم ...مرسی انشالله
نگاری
7 اردیبهشت 92 0:09
خدا رو شکر
به زودی نی نی جونی می یاد بغلت
من مطمنم یه رشته مهمونت می شه


انشالله روست جونم
انشالله خدا همين ماه به من و دوستم زينب هم ني ني سالم و صالح بده
مامان امیـــــر محمـــد(وروجــــک مامانــــی)
7 اردیبهشت 92 16:39
زینب جون بخدا نمیدونی چقدر خوشحال شدم از اینکه دکترت ازت راضی بود منتظر خبرای خوش دیگت هستم گلم اپم منتظرم تا بیای
ناهید
7 اردیبهشت 92 20:26
سلام عزیزم.خیلی خوشحال شدم این پست رو خوندم.ایشالا به حق حضرت عباس زودی حاجتتو بگیری.