فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

چقدر عید بی تو برایم کسالت آور است

1391/12/28 23:37
نویسنده : مامان دلتنگ
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...

امسال نه خونه تکونی کردم نه خرید عید ...

اصلا حوصله ندارم ...

میدونم که تو جات خوبه ...

اما مامانی من تنهام ...

خیلی تنها ،‌حتی تنهاتر از روزهای قبل ...

امسال سفره هفت سین خونمون هم  رنگ و بوی بهاری نداره ...

اما خوب واسه دلخوشی خودم هم شده یه سفره هفت سین چیدم ...

اما مامانی قربونت بره با همه این تنهاییها و دلخوری ها ...

من هنوز امیدوارم ...

من هنوز هم منتظر رحمتی از جانب خدا هستم ...

امیدوارم خدای بزرگم  عیدی امسالمو بهم بده ...

البته کامل نیست هنوز سمنو و سیر مونده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیلوفر
29 اسفند 91 1:56
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤ _ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤ _¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤ __¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤ _________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤ _____________¤¤¤--------------------------¤¤¤ ________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤
مهدیه
29 اسفند 91 17:44
قربون دوست مهربون و خوش سلیقه ان برم!
ایشالا میام و از این همه تنهایی درت میارم!
دوست دارم عزیییییییییییییزم!


سلام مهدیه ...
امروز خالخ مامانم فوت شد ...
بچه نداشت ...
ماها از بچگی باهم بودیم مثل مادر بزرگم بود...
خیییییییییییییییییییییییییییییییلی مهربون بود
مامان فرشته کوچولو
29 اسفند 91 23:10
آفرین به دوست با سلیقم که هفت سینشم چیده به این قشنگی ایشاالله که سال دیگه با نی نی بشینی پای سفره ی هفت سین.


سلام عزيزم مرسي از لطفت انشالله
مامان فرشته
1 فروردین 92 6:14
سلام مامان دلتنگ سال نو مبارک .انشااله سال 92 سال خوبی برات باشه و خدای مهربون عیدیتو بهت بده و دلتو شاد کنه و دیگه مامان دلتنگ نباشی. عزیزم دختر منم زود بدنیا اومدو فرشته شد رفت پیش خدا منم مثل تو حال خوشی نداشتم و در حسرت دخترم بودم تا اینکه تقریبا بعد از یک و نیم سال از فرشته شدن دخترم ،نوروز 91 از خدا خواستم که دخترم رو بهم عیدی بده باورکردنش سخته ولی درست 9ماه بعد یعنی آذر ماه 91 فرشته کوچک من اومد پیشم فقط با این تفاوت که پسره. خواهر گلم همیشه دعات می کنم و خدا رو قسم میدم به فرشته کوچکم محمدرضای معصومم که امسال هم عیدی تو رو بده و مثل من شادت کنه.


سلام عزیزم ...
عید شما هم مبارک باشه ...
انشالله خدا محمد رضای ناز و برات نگهداره ...
انشالله همیشه شاد و سلامت باشین ...
مرسی بابت دعاتون در حق من
عاطى مامان حسين
2 فروردین 92 12:59
عزيزم اميد وارم امسال برا سالي باشه پر از دلخوشي و شادي اينقدر كه همه پارسال رو فراموش كني
مامان سارا
8 فروردین 92 12:27
زینب عزیز، عیدت مبارک دوستم ، به سال 92 و یه نی نی ناز فقط فکر کن .
خواهش می کنم حستو خوب کن


باشه عزيزم چشم