فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

پرواز یک فرشته

من اومدم با خبرهای خوش

1391/12/21 13:01
نویسنده : مامان دلتنگ
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستانی که تو این مدت خیلی به من لطف داشتن ...

من اومدم با خبر خوش...

دیروز صبح رسیدم ...

و ظهر با زنگ سمیه مامان طاهای آسمونی از خواب بیدار شدم...

اولش فکر کردم فقط یک تک زنگه اما بعد که جواب دادم سمیه جونم خبر بارداریشو بهم داد ......

خییییییییییییییییییییییییییییییلی براش خوشحال شدم ...

اینم از خبر خوش این ماه ...

درسته که خیلی دوست داشتم که نی نی خودم همسفر کربلا باشه باهام اما بی وفا این ماه هم نیومد و من هنوز امید دارم به ماه دیگه ...

خدای خوبم ممنونم از این همه مهربونی ...

حضرت عباس ممنونم از اجابت دعام در حق سمیه ...

یه زینب خانم گل هم داریم مامانی چشم به راه و میگم ...

انشالله اون هم ماه دیگه بهم بگه نی نی داره ...

دوستهای مهربونم لطفا اگه این پست و می خونید یه صلوات برای سلامتی نی نی سمیه جونم و  یه صلوات برای اینکه خدا به زینب هم نی نی بده بفرستید ...

راستی هر وقت داشتم زیارت میکردم چون اسم همه ی دوستهای نی نی وبلاگی و نمیدونستم برای هه دعا میکردم حتی نماز هم خوندم و نیتم برای همه ی نی نی وبلاگیها بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

.::مادر خانومی::.
21 اسفند 91 13:35
تبریک سمیه عزیز انشالله خدا فرزند سالم و صالحی بهت عطا کنه امیدوارم دعات خیلی زود در حق زینب عزیز هم اجابت بشه
مامان علی اکبر
21 اسفند 91 14:30
سلام عزیزم
زیارتت قبول.
انشاالله زود زود بیای و خبر بارداری خودتو اینجا بنویسی.


سلام عزيزم انشالله
ریحان
21 اسفند 91 19:40
سلام گلم زیارتت قبول حق..........رسیدن به خیر..
ایشالله حاجت رواشده باشی......


سلا عزیزم مرسی از لطفت انشالله
مامان میثم وفاطمه
21 اسفند 91 23:12
زیارت قبول انشاالله بزودی مامان شدن خودت


سلام عزیزم مرسی انشالله
مامان سارا
22 اسفند 91 9:08
تبریک فراوان به سمیه خانومی
و ممنون از دعات در حق نی نی وبلاگیها