فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دوست دارم تا بی نهایت ها

1391/3/24 14:00
نویسنده : مامان دلتنگ
652 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دوست دارم بی نهایت بی نهایت ها ،  اینقدری دوست دارم که همیشه دعا میکنم همه درد و بلاهات به من آسیب بزنه و تو هیچیت نشه ، انتظار برام واژه شیرینی شده هم دوست دارم به پایان برسه هم دوست دارم همیشه همیشه منتظر باشم ، لحظه ها برام با وجود  تو پرمعنی شده و انتظار دیدنت برام شیرین ، حالا که درون من هستی بیشتر بهت نزدیکم بیشتر حست میکنم و میدونم همه جا با منی ، میترسم ، از جدایی ، حتی برای لحظه ای ، حتی برای ثانبه ای ، برام عذاب آوره . دوست دارم همیشه همیشه ها پیشم باشی دیوانه وار دوست دارم و محتاجت هستم ، خیلی آرزو برات دارم ، حالا همهههههههههه امیدم بعد خدا تویی پسری ، حالا که بزرگتر شدی بیشتر حست میکنم ، دیگه سنگ صبورم شدی و این شیرین ترین قسمت داشتن تو . ببخش که دیر به دیر میام سرم با درسا و امتحانات مشغوله انشالله بعد امتحانات بیشتر مینویسم که نوشتن برای تو از قشنگترین کارهاست برای من .

پسرم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم و امیدوارم وقتی بزرگ شدی برای خودت کسی شدی هیچ وقت یادت نره مامان دوست داره و همیشه منتظر دیدن روی ماهته


دوست دارم...................

بی نهایت.............................................

با صداقت....................................................................

تا قیامت.....................................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانیه آرمیتا
24 خرداد 91 14:18
عزیزم خیلی براش قشنگ نوشتی .آخه مگه میشه یادش بره زحمتهای مامان بابای به این خوبی رو . خونده بودم همسرتون مریض شده امیدوارم زودتر رفع بشه که باباش از بهشت مسافرداره سعی کن بیشتراستراحت کنی زینب جون وآب زیادبخور ونفسهای آروم و عمیق بکش به سلامتی توی بغلت میگیریشو عکسهاشم زودتراینجامیبینیم . حتما یه عکسشم بالباسه سقاییه درسته نمیدونم چرااین به دلم اومداگه نظرنداری نظرکن همینو جواب میده عزیزم
مامانیه آرمیتا
24 خرداد 91 14:21
راستی گفتی حیف که آرمیتاازپسرت کوچیکتره حالا مادرشوهربازی نداشتیمااااا خب ۱سال که چیزی نیست تازه اینطوری مد شده باهم کنارمیاییم
میرزا کوچک خان
25 خرداد 91 9:27
چقدر ناز...


میرزا کوچک خان
25 خرداد 91 11:28
آخه ما خونه لپ تاپ داریم ای دی اس ال رو با وایرلس باید وصل بشیم. خب امواج داره دیگه. مثل موبایل و ماکرو ویو... ضرر داره. بچه پسرخاله ام دریچه قلبش کامل نشده بود... بخاطر همین امواج یکی دو ماهی بعد از تولد تو بیمارستان بود. خب آدم هرچی بیشتر رعایت بکنه بهتره خب.
میرزا کوچک خان
25 خرداد 91 11:28
اوایل شهریور دکتر گفته. ولی همسرجان میگه به شهریور نمیکشه و توی مرداد میاد!