فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

خدایا شکرت

1391/11/5 22:16
نویسنده : مامان دلتنگ
880 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم شکرت...

خدای رنگین کمون ها...

خدای  بی نیاز من ...

خدای پاکی ها....

دوستت دارم به اندازه عرش خداییت

خدای خوبم چه جوری شکرت کنم , با چه زبونی که لایق این همه خوبیت باشه..

خدایا چقدر این ماه برکت از آسمونت بارید ...

مهربونم چقدر امیدم بیشتر شد با این همه اتفاق خوب...

الهام جونم مامان فاطمه آسمونی هم یه نی نی ناز تو دلش داره ...

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشکرت...

خدایا چقدر این ماه امیدوارترم کردی....

مهربونم یعنی دعاهام چقدر زود داره مستجاب میشه ....

هنوزم هنگم برای این همه خوبی تو....

خداجونم ٢ تا دوست دیگه دارم که خیلی خیلی خیلی برام عزیز هستن ...

خودت بهتر میدونی , سمیه مامان فرشته آسمونی طاها و زینب مهربونم .... خدای خوبم میشه دفعه دیگه که رفتم بهشون سر بزنم ببینم اونا نوشتن نی نی دارن...

خدا جون ببین چه ساده و راحت خوشحال میشم...

..............................

قابل توجه الهام عزیزم...

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم ...

انشالله همون خدایی که این فرشته ناز و تو دلت گذاشت خودش برات حفظ کنه ...

دوووووست دارم الهام جون ....

...............................

دوستهای گلم الهام مامان فرشته آسمونی فاطمه خانوم حالا یه نی نی ناز داره تو دلش...

یه دست و هوووراااااااااااااااااااااااااااااااااا....

لطفا بعد خوندن این متن برای سلامتی خودش و نی نی نازش یه صلوات بدین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بی تاب
6 بهمن 91 0:43
الهی شکر بع سلامتی انشالله روزی خودت.می گم ادرس وبشو بده برم بهش تبریک بگم


سلام نوشتم الهام و انتظار یک نی نی سالم
مامانی چشم به راه
6 بهمن 91 10:37
خدایاااااااااااااااشکرت .....زینب چقدصدای بال فرشته میاد....یعنی خدا به ماهم روزی نگاه میکنه .....خیلی خوشحال شدم..انشالله به زودی خبر باردای توروبخونم....درمورد اون سوالات ...اره ..هستم زینبم...


سلام ...
آره واقعا امیدوارتر شدم...
انشالله این ماه نوبت شما باشه عزیز دلم...
خیلی ببخش که از اول نخوندم پستهاتو ...
خجالت کشیدم که الان 4 ماه باهم صحبت میکنیم اما من نمیدونستم
مامان سارا
7 بهمن 91 10:16
خیلی براشون خوشحال شدم . ایشا.. نی نی دار شدن زینب خانومی باشه .... صلوات ...


مرسی دوست خوبم ..
انشالله خدا به همه منتظرت نی نی سالم و صالح بده ..
به من و زینب و سمیه هم بده
مامان سارا
7 بهمن 91 10:16
راستی ذوق زده شدن بوس یادم رفت



فدای تو بوووووووووووووووووووووووووووووس
الهام مامان کنجد کوچولو
7 بهمن 91 18:05
مرسییییییییییی زینب جونم که به یادمی و میای سر بهم میزنی
برام دعا کن
مرسی از مطلبت
ایشالا زودی قسمته خودتت بشه
عزیزم ایشالا که نی نی تو هم زودی بیاد
خدارو شکر
زینب جونم
واقعا نمی دونم چطور باید خدارو شکر کنم


سلام عزیزم..
انشالله همیشه سالم و شاد در کنار هم باشید ...
همین که دلت با خداست یعنی شاکر رحمتهاش هستی
مامان فرشته کوچولو
8 بهمن 91 3:59
مبارک باشه ایشالله همگی فرشته هاشونو به سلامتی تو بغل بگیرن


سلام عزیزم انشالله
نرگس
8 بهمن 91 12:46
خدارو شكر انشاالله هميشه نيني ها زير سايه پدر و مادرشون سالم باشن


سلام عزیزم انشالله
mosayeb
25 بهمن 91 22:55
سلام...وبلاگ خوبی داریبه وبلاگم دعوتیتبادل لینک کنیم....