فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خواب شیرین

1391/9/19 15:08
نویسنده : مامان دلتنگ
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من...

امیر عباسم بالاخره اومدی تو خوابم...

٢ ماه ٢٥ روز انتظار کشیدم ...

تا اینکه دیروز تو خواب دیدمت...

چقدر بزرگ شدی مامان فدات بشه...

چقدر ناز شدی بوده...

انگار توی خواب هم میدونستم این یه خوابه و تو زودی میری...

محکم بغلت کرده بودم و همش عطر تنت و بو میکردم...

هنوز هم عطر تنت و یادمه...

داشتی گریه میکردی تا بغلت کردم آروم شدی...

کاش خواب نبود...

کاش پیشم بودی...

خسته شدم...

دلم گرفته باز ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بی تاب
19 آذر 91 16:18
زینب راست میگی؟
به فال نیک بگیرش


انشالله
مامانی چشم به راه
19 آذر 91 20:13
الهی قربون دل تنگت برم
الهی به زودی خوابت تعبیرمیشه ابجی وبه زودی پسزتودرآغوش میگیری عزیزم


سلام...
انشالله
مهدیه
20 آذر 91 10:14
مرمر مامان محیا
20 آذر 91 11:44
این یه نشونه ست زینب جان.به فال نیک بگیرش


من همه نشانه ها رو نشانه نیک گرفتم دوست خوبم...
حتی وقتی پسرم , پاره تنم فرشته شد
مامان سیدعلی
20 آذر 91 13:37
الهی که کوچولوی ناز صحیح و سلامت به دنیا بیاد.
لیلا
20 آذر 91 14:22
گلم هر وقت میام اینجا یه جورایی دلم میگیره. حکمت و مصلحت خدا را شکر.( البته میدونم گفتنش فقز آسونه) انشالله بزودی میایی خبر دوباره بارداریتو میدی همه را خوشحال میکنی.


سلام ...
مرسی عزیزم ... انشالله
میرزا کوچک خان
20 آذر 91 14:51
عزیزم.
چه خوابی دیدی...
مطمئنم خدا صدات رو میشنوه. صبر داشته باش.... بهت بزودی یه فرشته ناز میده.... باور کن. من مطمئنم....


سلام دوست خوبم...
انشالله عزیزم...
با دعای شما خوبان
مهتاب
20 آذر 91 15:38
واااااای عزیزم چه خواب خوبی ان شاا... که خیره و به واقعیت بپیونده


سلام...
انشالله ...
زهرا مامان صدرا
20 آذر 91 16:42
سلام عززم
خيره انشالله
ايشالله كه معنيش يه نيني تازه تو زندگيت باشه
الهي امين


سلام ...
انشالله ...
محیا.مامان دینا
20 آذر 91 22:20
سلام.خیره خانمی.بااجزه لینکت کردم


سلام عزیزم ..
انشالله...
لطف کردین
زندگی شیرین من
20 آذر 91 23:58
زینب جونم بازم خوبه یه بچه رو داشتی که بتونی خوابش رو ببینی...
درسته زیاد پیشت نموند ولی من خواب کی رو ببینم...
من همینم ندارم که بخوام تو خیالم ببینمش...
پس باید خدا رو شکر کنی


چی مبگی..
میدونی چقدر سخته ؟
تو خواب ببینیش؟
بچه زندت بمیره بعد تو خواب ببینیش..
می تونی درک کنی چقدر سخته ؟
خوش به حالم که پسرم مرده ؟
این حرف و هیچ وقت به یه مادر نزن...
خدارو شکر کن و ازش به خواه که همچین آزمایش سختی نکندت...
انشالله که خدا بهت یه بچه سالم و صالح میده که تو واقعیت ببینیش و هیج وقت ازت نگیردش