فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

خیلی دوست دارما

1391/2/26 0:48
نویسنده : مامان دلتنگ
495 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای زیبایی ها ، یه نام خدایی که تو رو به من هدیه داد , به نام اونی که حس خوب مادر شدن و به من هدیه داد , سلام پسرم , سلام به روی ماهت عزیز مادر , مامانی امروز خیلی شیطونی کردیا از صبح تا حالا که نشستم پشت سیستم و دارم برات می نویسم کلی مامانی و اذیت کردی اما اشکال نداره این شیطونی کردناتم شیرین و دوست داشتنیه , راستی پسرم من و بابا دیروز از تهران برگشتیم رفته بودیم خونه عمه فاطمت عزیزم , پسر عمه پویا همش سراغ شمارو می گرفت که کی به دنیا میای ؟ هنوز پا توی دنیای ما نذاشتی میگه کلی دوست داره .... شنبه من و عمه جون رفتیم مهستان کلی گشتیم تا واسه شما گل پسر یه بلوز و شلوارک خوشگل خریدیم وقتی بابا جون دیدشون کلی نازت داد . راستی مامانی, صدای بابایی رو میشنوی که هر روز نازت میده دیگه کم کم دارم بهت حسودی میکنم ,وروجک نیومده خوب تو دل همه جابازکردیا مامان فاطمه که هر روز روزی صد بار نازت میده دایی جون محمدتم که هر وقت من و میبینه میگه آبجی این خواهر زاده گله ما کی به دنیا میاد پس دایی قربونش بره ........ وروجک مامان همه دوست دارن و برای روز تولدت روزی که چشمای نازت رو به روی این دنیا باز میکنی لحظه شماری میکنن و من و بابا از همه مشتاقتر به حضور سبزتیم ....

مامان فدای قدو بالات بشه , از خدا می خوام که به حق خودش, به حق خوباش , به حق شیرخواره کربلا, به حق حضرت عباس تو رو صحیح و سالم تو آغوشم بذاره و کمک کنه که صالح یزرگ بشی تا لایق اسمی که روت گذاشتیم باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)