فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرواز یک فرشته

عاشقانه های مادرانه

1391/4/22 23:44
نویسنده : مامان دلتنگ
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان ، عزیز مامان ، ببخش دیر به دیر سر میزنم آخه دیگه خیلی سنگین شدمنیشخند دیروز رنگ اتاقت تموم شد خیلی ناز شده امروز هم عمه فاطمه و عمه فهیمه کمک کردن و اتاقت و تمیز کردن ( دستشون درد  نکنه ) قلب انشالله اگه خدا بهخواد تا هفته دیگه سرویس تخت شاه پسری هم آماده میشه و مامانی یه عکس خوکشل از اتاقت میذاره ماچ البته یه سری لوازم دیگه هم مونده مثل پرده و لوستر و فرش که انشالله مامان جون تا آخر شهریور میخردشون اما خرید کلی تموم شد .... الهی مامان دورت بگرده انشالله به دنیا بیای از همه این لوازم که مامان جونی و پدر جونی هر کدومشونو واقعا با عشق خریدن استفاده کنی و لذت ببری مامانی ام با  بودن  و دیدن روی ماهت عشق کنه ...

راستی پسری الان ٣ روزه شروع کردم به بافتن یه شال گردن قرمز سفید که فکر کنم تا مهر انشالله تموم بشهنیشخند آخه تازه یاد گرفتم اونم به عشق تو قلب هر وقت تموم شد قول میدم عکسشو بذارم واست ...

راستی یه خبر دیگه شما برخلاف مامانی که عاشق ترشیه ، شیرینی دوست داری آخه هروقت یه چیز شیرین میخورم کلی ماشالله لگد میزنی و مامانی هم کلک رشتی میزنه و هی شیرینی میخوره که شما لگد بزنینیشخندقلبقلب

 


خدایا

پسرم ....میوه دلم را به تو که بزرگی میسپارم

خدایا

همسرم...همسفر راهم را به تو که کریمی میسپارم

خدایا

دوستت دارم

و همیشه همیشه ها به نگاهت به لطفت محتاجم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الناز(مامان بنیا
27 تیر 91 14:29
مبارکت باشه اتاقت عزیرم


مرسی عزیز دلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 مرداد 91 15:44
سلام عزیزم دلم تنگ شده چقدردیربه دیرمیای انشاله زودترکارات تموم شه مااتاق این فسقلیه خوش تیپمون روببینیم ممنون ازلطفت بابت تعریفت خانومی نظرلطفته
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 مرداد 91 15:58
حتماعزیزم . نگرانی بدتره برات بهش زیاد فکرنکن انشاله به موقع میادگلم حالا میبینی این مشکلات برای همه هست اماهمش به بدختم نمیشه . توی این ماه عزیز خداحواسش به فرشته ها بیشتر هست . مطمءن باش امیرعباس عزیزمون جاش خوبه توی دل مهربون مامانش وصاحب اسمش حفظش میکنه ..