فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرواز یک فرشته

لگد زدنات هم شیرینه

1391/4/3 16:34
نویسنده : مامان دلتنگ
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...................................................... آخه میشه تو یه کاری کنی ، واسه مامان شیرین نباشه ؟؟ نه نه میشه ؟؟؟ الان 2 ، 3 روزی  که با لگد زدنات اعلام موجودیت میکنی که ای اهل خانه منم هستما !!!!پس من چی؟؟؟؟؟ماچ به خدا یه کیفی داره پسری یه ذره دردم میاد اما عاشقشم ،برام مثل عسل شیرینه .... تو این چند روز عین ساعت میمونه راس ساعت 11 صبح شروع میکنی به لگد زدن زیاد نیستن اما با کیفیتن نیشخند اولین لگد مالی شازده در تاریخ 1/4/91  ساعت 11 صبح رخ دادقلب . پسری مامانی کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی ذوق کرد .......... دوست دارم یادت نره عزیزم ماچقلب


یا حسین

تو را چگونه صدایت زنم که زیباترین آوا را در خود داشته باشد؟

تو را به چه خوانم ؟

تو را چگونه ؟؟؟ در چه حال صدا زنم که لایقت باشد؟؟؟

آقای من خواسته هایم را جز تو به که گویم ؟؟؟؟

آقای من طفل کوچکم را جز تو که بزرگی به چه کسی بسپارم؟؟

.من تورا میشناسم ..... من به مهربانیت ایمان دارم

.پس کودکم را به تو میسپارم

تا برای همیشه ها خیالم آسوده باشد

پسرم در پناه مهربانیت ، بیمه شده است

...........................................آقای من نا امیدم مکن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانیه آرمیتا
3 تیر 91 22:10
واااااای مبارکهههههههه .دیدی گفتم همین روزاکاکل زری فوتبال بازی کردنش شروع میشه آفرین امیرعباس خاله بزن بزن که داری خوب میزنی آماآخراش دیگه شکمت کج وماوج میشه ازبس میخوادکش وقوس بیاره خودشو خیلی مواظب خودت باش و ایندفعه که تکون خوردحسابی ازطرف خالش یه نازی بده اون گل پسرووووو
نرگس
4 تیر 91 18:57
مباااااااااااارککککههههههههههههههههههههه

مرسییییییییییییییییییییییییییییییی گلم

مامانیه آرمیتا
5 تیر 91 0:58
ایشاله به سلامتی عزیزم . چندتاخیابون هست که بورس سیسمونیه ازهمه جاشیکتراماگرونترخیابون بهاره که من ازاونجاخریدکردم امابعددیدم خیلی تفاوت قیمت داره توی پیچ شمرونه - بعدی خ جمهوریه که یه پاساژ خیلی بزرگیه که همه چیزداره وقیمتاش بازاری ومناسبه - یه جایی ام هست که کمترکسی خبرداره اما من تازگیهادوستم که بارداره باهاش رفتم خریدوواقعا ارزون وخوبه اجناسش خیلیم قشنگن میدون امام حسین خ گرگان فکرکنم به هرکسی بگی سیسمونی فروشی میشناسن حتمایه سربرو عزیزم.مبارکههه اگه بازم سوالی بودحتمابپرس.
پرهام کوچولو
6 تیر 91 16:25
واااااای مبارکهههههههه ایشالا زودتر بیاد و مامانی رو اینقد اذیت نکنه پسر شیطون