فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خدایا

1391/6/31 13:57
نویسنده : مامان دلتنگ
459 بازدید
اشتراک گذاری

خدا ...........................

چقدر زیباست این واژه .....

خدایا.............. حرف حرف خداییت را دوست دارم.

کجای این برهوت دنیا گمت کردم؟

که این چنین در میان جمله ها ،واژه واژه می جویمت؟

تو نیز مرا گم کرده ای ؟

نه مگر میشود !؟

تو هر روز صبح و شام ، در تاریکی و روشنایی ، همه جا و هر لحظه مرامی خوانی ...

اما من ....اما من بی آنکه توجه ای کنم بی آنکه بشنوم ....نه نه دروغ است میشنوم و نشنیده میگیرم

از کنار آوای صدایت میگذرم...

بی درنگ.......................................

چقدر غریبی............

چقدر دوستم داری و من چه ناجوانمردانه تو را رد می کنم ...

و اما تو ..............

و اما تو چه صمیمانه ، رحیمی می کنی ، کریمی میکنی و دستان بی رمق مرا که گاهی نه همیشه محتاج است میگیری .... بی هیچ چشم داشتی...

چقدر مهربانی ............مهربانتر از مادر ....

خدایا گاهی دلتنگت میشوم اما شنیده ام تو همیشه لحظه ها دلتنگم هستی .........

من اگر عبادتت میکنم آن هم گاهی بر سر عادت بی شک چیزی می خواهم .....

اما تو...

اما تو صادقانه به من میدهی و من چه ریاکارانه سجده ات میکنم..................

خدا.............................  

 


 

 مامان اگه ترشی نخوره یه نیما یوشیجی یه پروین اعتصامی میشه ها نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانیه آرمیتا
28 خرداد 91 12:26
عاااااالی نوشتی مامانی جون . انشاله خدانی نی توحفظ کنه وسالم بده بغلت

مرسی آناهیتا جون .شما همیشه به من لطف داری

مامان فاطمه گلی
28 خرداد 91 14:56
سلام زینب خانم مهربون
به سلامتی موفق باشید وبه سلامتی فارغ شیدمنم برام 23 آبان نوبت زدن
بازم زیبا بود


سلام مرسی عزیزم .... انشالله شما هم به سلامنی فارغ بشی .............
ناهید
29 خرداد 91 22:38
salam azizam kheyli ghashang neveshti.sismoni ham kheyli ghashange mobareke nini bashe....


مرسی گلم نظر لطفتونه .