فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

یه خبر ناراحت کننده

1391/11/2 14:04
نویسنده : مامان دلتنگ
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ...

دیشب دلم خیلی گرفت...

امیرعباسم دیشب مهمونت اومد ؟

محمد حسین و میگم...

خیلی دلم گرفت وقتی شنیدم فرشته شد...

دلم به حال مادرش سوخت ...

8 سال با خنده پسرش خندید و با گریه هاش ، اشک ریخت ...

2 سال هم به هر دری زد تا خوب بشه اما قسمتش فرشته شدن بود...

امسال محرم هر جا رفتم اشک ریختم برای سلامتیش دعا کردم اما نشد ...

حتما خیرش در این بود...

گاهی به صبر مادرش حسودیم می شد...

وقتی همه می گفتن نمیشه اون می گفت خدا بخواد میشه ..

و خدا صلاحش در فرشته شدنه محمد حسین بود...

پسرم میدونم که میبینیش ...

برای آرامش دل پدر و مادر محمد حسین حتما دعا کن ...

دلم برات تنگ شده ...

امروز روز آقام صاحب الزمانه و من تورو با همه وجود هدیه دادم به مادرش زهرا ...

شاید این سفر کربلا اجر این صبر کوچکم بوده...

خیلی خوشحالم و میدونم امام حسین به واسطه تو اجازه بهم داده ...

پسرم دوستت دارم بیش ار پیش...

سالها آرزوی زیارت داشتم بارها ثبت نام کردم اسمم در اومد اما نشد ...

اما این دعوت نامه بدون هماهنگی و یهویی شد ...

مثل مکه رفتنم ...

این انتظار خیلی شیرینه ...

دوست داشتم تو هم بودی تا با هم به پابوس آقا میرفتیم...

اما تو جات بهتره ...

پسرم دوستت دارم برای همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بی تاب
2 بهمن 91 15:00
وای کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موبه تنم سیخ شد


دیشب...
من خیلی دلم گرفت....
امروز دفنش کردن ...
مهمون امیر عباس و طاها بود
مامان بی تاب
2 بهمن 91 15:01
انشالله هرچی خدابخواد همون میشه .من نمیدونستم حاج خانومی


انشالله خدا دل تورو هم شاد کنه به زودی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 بهمن 91 16:32
زینب جون ایشالا اززیارت که برگردی خداهدیه ات رومیده. .ماروهم دعاکن مامان مومن مهربون


سلام چه عجب خوشحالم کرد...
انشالله ...
خیلی دوست دارم تا اون موقه بچم تو دلم باشه تا به جای امیرعباس اون همسفرم باشه ...
هرچی خیره...
انشالله هر چی می خوای خدا بهت بده...
مومن ؟ بابا خجالت میدی مارو...
من کوله بار گناهم خیلی سنگینه خدا از سر گناهام بگذره انشالله
مامانی چشم به راه
2 بهمن 91 19:37
وای زینب خیلی ناراحت شدم واسه امیرحسین..راضی به رضای خدا..
خداروشکرکه میری کربلا ..انشالله میری زیرگنبد امام حسین ودعامیکنی ودعات مستجاب میشه ...خیلی التماس دعا


سلام مرسی دوست خوبم...
انشالله واقعا آقام قبولم کنه
مامان فرشته کوچولو
3 بهمن 91 16:52
واییییییییییی زینب جونم خدارو شکر خوش به سعادتت آقامون خودش دعوتت کرده حتما اونجا که رفتی یادی از ما هم بکن خیلی محتاجیم به سلامتی کی راهی میشی؟
خدا به این مادر غمدیده هم صبر بده خیلی سخته
ایشالله که با فرشتت همسفر بشی


سلام ...
انشالله 12 اسفند...
هنوز هنگم ...
باورم نمیشه خیلی یه هویی شد..
انشالله شما قسمتت بشه ..
انشالله یعنی میشه با بچم برم
مامان بی تاب
3 بهمن 91 18:05
این فرشته کوچولو از بجه های وب هستن؟




سلام نه دوست علی همسرم
مامان سارا
4 بهمن 91 13:28
واقعاً خبرت خیلی بد بود
خدا به مادرش و پدرش صبر بده
زینب دنیا خیلی جای بی خودی شده
منم دلم خیلی گرفته
حداقل تو این پست این قسمتش خوب ود که شما دارین تسریف می برید کربلا.
خوشحال شدم


سلام...
انشالله قسمت خودت و خانوادت بشه...
دیدم نوشتی کیان افتاده دلم ترکید صدقه زیاد بده...
حق بهت میدم دیگه ببین به من چی میگذره