فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

پرواز یک فرشته

هواتو کردم ...

1392/4/29 0:47
نویسنده : مامان دلتنگ
2,501 بازدید
اشتراک گذاری

هوات و کردم ...

منه حیرون تو این روزا هوات و کردم ...

دلم می خوادت ...

می خوام بیام تو آسمون دورت بگردم ...

هوایی میشم ...

همون روزا که میبینم هوام و داری ...

می خوام بدونم ... تا کی می خوای ببینی و به روم نیاری ...

هوات و کردم امیرم ...

هوات و کردم پسرم ...

هوات و کردم ..

سخته تو همایی نفس بکشم که تو نیستی ...

سخته چشم به راه کسی باشه که بر نمیگرده ...

سخته حتی الان که یکی تو شکمم داد وول میخوره و هر ثانیه تورو یادم بیاره ...

سخته امیرم ...

دلم و دست تو دادم ...

کجا بردی این دل شکسته و ...

دوستت دارم برای همیشه ..

برای همه ی لحظه های زندگیم ...

دوستت دارم پسرم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان دخملی
29 تیر 92 1:07
سلام ! اول خیلی خیلی واسه پسر گلت ناراحت شدم ولی تا دیدم دوباره مامان داری میشی خیلی خوشحال شدم
عزیزم دیگه غم و فراموش کن به این نی نی فکر کن که الهی سالم و صالح و سلامت بدنیا بیاد
من لینکت کردم
برای نی نی گلی


سلام عزیزم ...
خیلی محبت داری ...
منم لینکت میکنم ...
البته تو وب نی نی تازه ...
اسمشم ...
www.rozaneomid.niniweblog.com
مامانی چشم به راه
29 تیر 92 8:52
سلام زینب
فرزند شهید بودن دلیل مقرب بودن نیست..مهم دل واخلاص ادمه ..انشالله که خداوند تواین ماه هممون روببخشه تا پاک پاک بشیم ..اونوقت همه چی برامون لذت بخشه ..همه چی...
مواظب خودت باش وزیاد تکون نخورعزیزددلممم..بوس


سلام انشالله ببخشه واقعا
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
29 تیر 92 14:31
سلام عزیز دلم خوبین عزیزم ببخشید مزاحم شدم دوقلوهای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردن اگه براتون زحمتی نیست کد 673 رو به شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم
زیزی گولو
30 تیر 92 0:01
سلام
زینب جونم دیگه واقعا دارم نگرانت میشم .پس کجایی؟
دونه سیب حالش خوبه؟؟؟؟؟؟
کاش زودی بیای ومنو از دل نگرونی دربیاری.
بای
سلام عزيزم خييييلي ممنون كه به يادمي
خوبيم شكر

ماماطهورا
30 تیر 92 16:46
سلام قربونت دلت بشم بخدا امير هم راضي نيست مامانش انقدر خودش و اذيت كنه من نميگم ديگه اين حرفا رو نزن يا دلتنگي نكن نه چون ميدونم كسي جاي امير رو برات پر نميكنه پس بيا و از دلتنگيات اينجا بنويس .بنويس تا خالي شي عزيزدلم ولي قول بده خودت و زياد اذيت نكني به فكر اون فرشته كوچولويي باش كه تو دلت داره بزرگ ميشه خيلي دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم و اگه لايق بدوني شريك دلتنگيات


ناهید
1 مرداد 92 14:39
سلام عزیز دلم خوبی؟
نی نی تو دلی خوبه؟
عزیز دلم این نی نی توی دلت هدیه امیر به مامانشه پس نباید غصه بخوری که نی نی اذیت بشه.باید همیشه خوشحال باشی.دوست دارم بوس
سلام راست ميكي ناهيد اما خيييلي سختمه

زیزی گولو
4 مرداد 92 3:41
سلام خوشحام که هردو سالمید توی این هوای گرم وروزه داری سخته .منم کم میام سراغتونو میگیرم شرمنده.ولی باور کن حالا که مطمئن شدم که خوبید یه دنیا رودارم.حالاکه به این باور قلبی رسیدم که برام دعامیکنی شبای قدر رویادت نره.نکنه واسه کاروان مامانایی که منتظر خبر نی نی دارشدن هستندروفراموش کنی .بهدونه سیب که قربونش برم بگو از دنیای بهشت خودشون دست یه عالمه بچه رو بگیره وبیاره که شاید جهنم این دنیایی ها یکم بهشت بشه.خیلی دوستون دارم.مواظب خودت ودونه سیب نانازم باش. بای
fandoghiyebarfi
4 مرداد 92 14:48
سلام مامانی خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم..اگه موافقید..
محراب و مليكا
5 مرداد 92 10:07
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان نازی
5 مرداد 92 16:21
سلام عزیز دلم.شرمنده دیر جواب پیامتون رو میدم.خوشحالم که یه عروسک خدا داره بهتون هدیه میده الهی که که همیشه زیر سایه شما با سلامتی زندگی کنه.
زیزی گولو
6 مرداد 92 19:10
سلام
شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) تسلیت باد
بای


دیشب یادت آوردم
انشالله حاجت روا بشی
...
7 مرداد 92 8:33
وبلاگتو خوندم. پر از امید و ناامیدی بود. خداروشکر که داری مامان میشی. امشب شب قدره. برات دعا میکنم که که لذت مادر شدن رو تجربه کنی و از بزرگ شدن بچت لذت ببری. منم خیلی بچه دوست دارم.

سلام عزيزم مرسي از محبتت
دعاي قشنكي بود در حقم انشالله خدا بهت بچه سالم و صالح بده

زیزی گولو
9 مرداد 92 3:00
سلام
مرسی گلم.منم خییییییییییییییییییلی برادونه سیب دعا کردم.ان شالا به زودی صحیح وسالم میاد وزینب جون گلم رو ازدل نگرونی در میاره.به امید آنروز
منم آمپول سومم را زدم محتاج دعای خیرتونم.
راستی باپریود 30روزه تقریبا روز چندم تخمک گذاری میشه.اگه اطلاعاتی داری دراختیارم بذار .ممنونم.
بای

سلام زینب عزیزم منم خیلی دعات کردم ...
انشالله به زودی دامنت از بچه های سالم و صالح سبز میشه ...
بهتره از 11 روز تا 17 روز یک شب در میون داشته باشی بعد هم تا 1 ساعت از جات پا نشو دستشویی هم نرو
استرس نداشته باش کلا بهش فکر نکنه سخته باور میدونم اما فکر نکن من اینبار واقعا بهش فکر نکردم و شد
زیزی گولو
9 مرداد 92 3:02
یکی هست توقلبم که هرشب واسه اون مینویسم ودر خوابه خدایا دل من واسه اونه که اینقده بیتابه
زیزی گولو
13 مرداد 92 0:05
سلام
مرسی گلم
روز 11ازاول پریودی حساب کنم یا از روز پاک شدن .تشکر از محبتت
بای


سلام زینب جان از اولین روز پ
darya
16 مرداد 92 10:09
سلام عزیزم
کجایی خیلی وقته خبری ازت نیست نگرانتم زود بیا و بهمون یه خبری بده


سلام به به دريا خانوم من نيستم يا شما . خانومي من كه اون يكي وب و همش اپ ميكنم بيا اونجا. .. واسه دخملم ساختم خاله
www.rozaneomid.niniweblog.com
نیر
16 مرداد 92 23:33
سلام زینب عزیزم....من به دلایلی زیاد تو وب نبودم....من فروردین ماه دوباره 2تا جنین از دست دادم...اومدن 15روز مهمونم شدن و باز رفتن...این ششمین و هفتمین فرشته ای بود که با هزار جور زحمت و کلی دکتر رفتن تو دلم مهمون بودن ولی نیومده رفتن....اگه بشینم غصه بخورم که هیچ کاری درست نمیشه....نگران امیرعباست نباش اون جاش پیش خدا خیلی خیلی قشنگتره...و مواظب فرشته ی مهمونت باش


سلام نیر جان خیلی سر زدم به وبلاگت اما مسدود بود ...
انشالله خدا به دلت نگاه میکنه من میدونم به زودی میای و میگی باردار شدی
زیزی گولو
17 مرداد 92 0:26
سلام

زینب جونم خیلی حالم بده.درد دلای پریودیم داره شروع میشه.دیگه ازهرچی آمپول ودارووخودم به هم میخوره.من تواین ماه خیلی دعاکردم.توشبای احیا مداح میگفت هرکه حاجتشو از این شبانگیره تقصییر خودشه.دیگه ازخودم متنفرم.شاید اصلا لیاقت مامان شدنو ندارم.میخوام بمیرم وبرم پیش مامان واداداشم.خسته ام.

بای






سلام این چه حرفیه میزنی ؟
هر که در این در گه مغرب تر است جام بلا بیشترش میدهند ... قهر خدارو نخر واسه خودت ... نا امیدی دوست شیطانه به خدا توکل کن

مونا
19 مرداد 92 20:09
بی بی چک چیه دیگه میگی ؟؟


سلااااااااام. يه وسيله براي چك بارداري
الهام
22 مرداد 92 7:21
سلام برو خدارا شکر کن که باز بهت لطف کرده سخته من خودم کشیدم اما یکنمونه اش خودم وافراد زیاد دیگه ای را میشناسم بعداز دست دادن بچه شون خدا دیگه بهشون نداده مثلا خودم سر زایمان دچار چسبندگی شدم دوساله دارم درمان میکنم جراحی کردم همین دو سه هفته پیش دکتر بهم گفت دیگه بارداری به طور طبیعی برام ممکن نیست پس قدر هدیه خدا رو بدون وذره ای ناشکری که ای کاش پسرم هم میبود به دلت راه نده انشاا... خدا دخترت را برات نگه داره باز بهت پسرهم میده
دریا
25 مرداد 92 22:38
عزیزم چرا نمیای یه خبری بهمون بدی مردم از نگرانی


ميام كه تو اون وبلاكم ميام مينويسم