فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خدای خوبم

1392/2/20 1:42
نویسنده : مامان دلتنگ
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چی بگم ...

اشک تو چشام جمع شده ...

باورم نمیشد همون بی بی چکی که 7 ماه همش بهم زد حال میزد و اشک حسرت و تو چشام راه می انداخت ...

ساعت 1:9 دقیقه بامداد جمعه 20 اردیبهشت 92 ++++ شد ...

و انگار من نیز مادر شده ام ...

خدایا شکرت ...

دوستهای خوبم اصلا نمیتونم حسم و بگم ...

... درست امشب اولین تولد یکسالگی وبلاگ امبرعباسمه و من امشب متوجه شدم دوباره به لطف خدا مادر شدم ...

خدایااااااااااااااااااااااااااااااشکرت ...

نمیدونم چقدر میشه به این بی بی چک ها اعتماد کرد اما برای من همین + شدن هم یک امید است...

.......................

مهربانم ... این ماه قرعه به نام من و فرزانه و دریا افتاد شکرت ...

خوب من میشه به دوستهای دیگم مثل زینب و نیر و ریحانه و سعیده هم این ماه لطف کنی...

.......................

بچه ها تا فردا و امتحان یه بی بی چک دیگه و شنبه آزمایش خون یمیرم و زنده میشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زهرا(ترنم عشق)
20 اردیبهشت 92 1:47
مبارکههههههههههههههههههههههههه عزیزم
ایشاالله ازمایش هم بری و مثبت باشه
خیلی برات خوشحال شدم زینب جون


سلام دوست خوبم ...
مرسی خیلی برام دعا کن
شیدا
20 اردیبهشت 92 2:08
خداروشکر
مبارکه مامانش
چرا نظراتت باز نمیشد؟؟؟


مرسي عزيزم
مامان محیا
20 اردیبهشت 92 2:24
مثبتش تا 99 درصد درسته, خدارو شکر دوست خوبم من همیشه اینجا میومدم برات دعا میکردم خیلی منتظر این خبر بودم مبارکههههه


سلام دوست خوبم
والا چي بكم.الان مجدد يكي ديكه امتحان كردم يه حاله خيلي كمرنك مشخصه ميكم شايد اولي مشكل داشته
مامان علی اکبر
20 اردیبهشت 92 2:34
سلام عزیز دلم
من مدتی نبودم.تازه اومدم وبلاگت رو خوندم از خوشحالی اشکم سرازیر شد.انشاالله که جواب آزمایشتم مثبت باشه.
مبارکت باشه گلم.انشاالله همیشه خوشحال باشی.
مواظب خودت باش.

سلام مرسي مهربونم
انشالله

مامانی چشم به راه
20 اردیبهشت 92 8:00
مبارک باشه زینب ...اشک توچشام حلقه زده ..نمیدونم چی بگم


سلام زينبي خودمم هنوز تو شوكم
قربون دل پاكت نميدونم چرا استرس دارم ميكم شايد بي بي الكي مثبت نشون داده حالا تا فردا ميميرم
shamim
20 اردیبهشت 92 9:24
salam.ey janam khodaro shokr.m0barake zeynab jo0ni.kheili kheili khosh hala shodam


سلام خوبي
شميم هنوز شك دارم.شايد بي بي جك.واسه خودش.الكي + زده
حالا شنبه برم
مــآمــآنــے
20 اردیبهشت 92 9:40
هـــــــورااااااااااااااااااا
مبارکه
انشالله که دوباره بارداری
خیلی خوشحال شدم

سلام عزيزم .
نميدونم شايد توهم باشه
اميدوارم كه درست باشه

.::مادر خانومی::.
20 اردیبهشت 92 10:56
عزیزم!
نمیدونی چقدر خوشحال شدم
انشالله که به حق حضرت زهرا, که تورو این ماه لایق مادر شدن دونست, بچت صحیح و سالم و صالح باشه
خــــــــــــــــــــــیلی خوشحالم برات عزیزم
التماس دعـــا



سلام مادر خانمی ...
مرسی عزیز دلم ...
خیلی دعام کن
مامان نفس
20 اردیبهشت 92 11:04
مبببببببببببببببببببببببببببباااااااااااااااااااررررررکککککککک باشه خواهر بزرگه.......


مرسی مهسا جونم ...
خییییییییییییییییییییییلی دعام کن ...
انشالله که فردا جواب آزم هم مثبت باشه ...
دل تو دلم نیست
مامانی چشم به راه
20 اردیبهشت 92 11:28
شک نکن ابجی جونم
جواب مثبت کاذب خیلی کمه شاید منفی زیاد نشون بده ولی باردار باشن ولی مثبت همیشه مثبته..بخدا توکل کن گلم
بووووووووووس
مواظب خودتم باش حسابی


مرسی از اینکه همیشه بهم روحیه میدی...
به خدا از صمیم قلبم برات دعا میکنم ...
انشالله این آی یو آی جواب بده به حق حضرت زهرا
مامان آتنا
20 اردیبهشت 92 11:49
سلام خواهر جون وایییییییییی اشک شوق تو چشمام خدارو شکررررررررررررر
عزیزم
بخدا نمدونم چی بگمممممممممم نمیدونم احساسم رو چه طوری بیان کنم
فقط می گم زینبم مادر شدنت مبارک
الهی خداوند بزرگ برات حفظ اش کنه
مواظب خودت باش

سلام ...
مرسی آبجی جونم ...
باورت نمیشه اا خودم هنوز تو شوکم ...
باورم نمیشه ...
میگم شاید اشتباه باشه ...
تا فردا 1000 بار میمیرم و زنده میشم ...
خیلی محبت داری ...
برام دعا کن

اب نبات
20 اردیبهشت 92 11:54
سلام عزیزم کلی خوشحال شدم به سلامتی ان شالله که درست درست باشد مبارکههههههههههههههههههههههههههههه مامانی شدنت


سلام عزیزم...
انشالله تا فردا برم از بدم ...
انار
20 اردیبهشت 92 12:49
سلااااام مامان خانومممممممم
از تو وب مامانی فهمیدم دوباره نی نی دار شدیددددددددد
مبارکتون باشه انشاا...
خدارو هزار مرتبه شکررررر.
انشاا... نصیب همه بشه و از انتظار در بیان.
یا علی


سلام عزیزم ...
مرسی ...
انشالله عزیزم ...
مامان اتنا
20 اردیبهشت 92 12:54
زینب جون بیا گپ
مهتاب
20 اردیبهشت 92 17:18
وای خدای مهربونم شکرت زینب جونم مبارکه بهت تبریک میگم گلم واقعا خوشحال شدم همش به امید این روز به وبلاگت سر میزدم بازم خداجونم شکرررررررررررررررررر


مرسی عزیز دلم ...
مرسی از محبتت
مائده
21 اردیبهشت 92 10:59
سلام زینب جون.مبارکه عزیزم .خیلی خوشحال شدم. خدایِــــــــــــــــــا شکرت که زینب جون هم از لیست انتظار خارج شد.ایشالا خدا یه نی نی سالم و ناز بذاره تو بغلت
مامانی فرشته کوچولو
21 اردیبهشت 92 11:04
ووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مبارررررررررررررککککککککککککککهههههههههههههههه دوستمممممممممممم واقعا خوشحال شدم ایشاالله که درسته درسته و یه نی نی واقعی تو دلته نمیدونم چی بگم الهی شکر خیلی مواظب خودت و نی نی نازت باش.
فهيمه
21 اردیبهشت 92 20:55
zizi joniam hastiiiiiiiiiiiiiii,darii maman mishiiiii
torokhoda shak nakon




سلاااااام ...
یعنی داری عمه میشی
مینا
14 خرداد 92 12:17
سلام زینب جون مامان شدنت مبارک امیدوارم که نی نیت صحیحو سالم به دنیا بیاد خانومی


سلام مرسی عزیزم