فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پرواز یک فرشته

سلام من اومدم

1392/2/18 22:27
نویسنده : مامان دلتنگ
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای خوبم ...

بالاخره من اومدم ...

میدونم دلتون برام تنگ شده بودنیشخند

دیگه اومدم پیشتون ...

ببخشید اگه بی خبر رفتم از جمعه تا امروز جاتون خالی کیش بودم ...

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوش گذشت ...

انشالله میام و خاطراتو می نویسم ...

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نفس
19 اردیبهشت 92 10:44
ا به سلامتی رفتین؟ چه طور بود؟بیا بهم بگو


سلام.جات خالي 6 روز مونديم خوب بود مخصوصا دلفينارو خيلي دوست داشتم
ریحان
19 اردیبهشت 92 13:07
به به...همیشه به گشت...

امیدوارم همیشه خوش باشی..زندگی ازرش غم خوردن ونداره....بخندبخند اینقدررررر بخند که غم ازرو بره.


سلام.عزيزم
چشم
مامانی چشم به راه
19 اردیبهشت 92 13:35
رسیدن بخیر
الهی شکرکه بهت خوش گذشته


سلام عزيزم
مرسي
مامان نفس
19 اردیبهشت 92 14:29
دیدی ادم شارِز میشه به خدا.از تهران رفتین ؟با تور؟


با ماشین خودمون از رشت اومدیم تهران جمعه پرواز داشتیم ساعت 15:30 که جا موندیم چون ماشین خراب شد اومدیم تند تند بلیط واسه 7 گرفتی کلی ضرر کردیم نفری 170 ... یکی از اقوام نزدیکم اونجا زندگی می کرد ... نذاشت بریم هتل ... 6 روز موندیم ...
آره خیلی تو این 6 روز از بس گشتیم کمتر به بچه فکر میکردم ... راستشو بگم چند جا که همسن و سالهای امیرم و دیدم بغل ماماناشون دلم شکست ... اا بازم شکر در کل خوب بود
مامان نفس
19 اردیبهشت 92 14:30
نظرم خصوصی بودا یادم رفت خصوصیش کنم


جدی اکشال نداره
بابا امیر
19 اردیبهشت 92 14:44
با سلام و احترام
نمی دانم این وبلاگ قدیمی تان فعال است یا لینک وبلاگ جدیدتان
اما اولا سفر بخیر همیشه خوش و خرم باشی
و انشالله خدا به کانون گرم شما فرشته ای دیگر بدهد تا عاشقانه تر بسرایید
خوشحال می شم به ما سر بزنید
همواره پایدار باشید

سلام ...
مرسی از دعاتون ...
هر دوتا فعاله ...
چشم