فرشته شدن امیر عباس مامانفرشته شدن امیر عباس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

پرواز یک فرشته

مادر گل همیشه بهار

1392/2/11 19:37
نویسنده : مامان دلتنگ
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چی بنویسم...

کلا نمی خواستم چیزی بنویسم ...

گاهی حتی نوشتن هم برام سخت میشه ...

شاید اگه بودی اینقدر غمگین نبودم ...

اما تو نیستی ...

امروز روز مادر و من یک مادر دلتنگم...

پارسال روز مادر با وجود تو برام خیییییییییییییییییلی زیبا بود ...

یه حس ناب که با هبچی تو دنیا قابل قیاس نیست...

اگه الان بودی , لبخندد قشنگترین هدیه بود برای من ...

بازم خدارو شکر ...

روزهام سخت میگذره اما بازم شکر که میگذره ...

امروز تنها بودم ..

کلا همیشه تنهام ...

اما امروز خیلی تنها بودم ...

تو که نیستی ... بابا هم که نیست ...

یه جشن تک نفره ... جلو آینه واستادم و به خودم تبریک گفنم ..

بیخیال ....

چیزی نمی نوشتم بهتر بود....

........................................

دوستهای خوبم ....

مامانای مهربون ...

مامانای منتظر ...

روزتون مبارک ...

انشالله همیشه شاد باشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 19:46
سلام عزيزدلم قربون اون دلت بشم انشالله اين ماه خدا ني ني سالم و صالح بهمون ميده البته اول به تو بده چون خيلي خوشحال ميشم


سلام سعیده جون ...
مرسی از اینکه به فکرمی...
امروز دلم خیلی گرفت ...
خیلی تنها بودم ...
هیچکی بهم تبریک نگفت..
شوهرم اینقدر سرش باکار مشغول بود که ....
دلت پاکه برام دعا کن
سام ومامان کیوانه
12 اردیبهشت 92 2:12
سلام عزیزدلم .روزت هزاران هزار بار مبارک .نمی دونم به جای همه گفتم یا نه... .خانم گل انشاالله سال بعد نی نی خوشگلت بهت میگه مامان جونم روزت مبارک .
اب نبات
12 اردیبهشت 92 10:03
الهی قربون اون دل مهربونت برم عزیزم خیلی زیبا نوشتی.
مامان امير علي كوچولو
12 اردیبهشت 92 10:28
سلام عزيز دلم روزت مبارك باشه انشاالله به زودي زود مامان ميشي به هر چه آسايش روح ، هرچه آرامش دل ،هر چه ترفيع و مقام ،هرچه از لطف خداست ،همه از عمق وجود ، همه تقديم تو باد
ریحان
12 اردیبهشت 92 12:17
گلم روزتوهم مبارک.... ایشالله سال دیگه بانی نی بهت تبریک بگیم...
نگاری
12 اردیبهشت 92 13:44
روزت مبارک عزیزکم
ببخشید که دیر تبریک گفتم
یه ذره درگیر بودم


سلام عزیزم ...
روز شماهم مبارک ...
انشالله همیشه شاد باشین
مامانی چشم به راه
12 اردیبهشت 92 15:59
الهی ابجی جوووون
خیلی باخوندن متنت گریه کردم
الهی که سال بعد روز مادر دیگه دلتنگ نیستی
الهی به حق شش ماهه اباعبدالله مادریه بچه سالم وصالح بشی


سلام عزیزم ...
مرسی از اینکه برام دعا میکنی...
انشالله خانم عیدی مارو هم میده
مهتاب
12 اردیبهشت 92 18:23
سلام خانوم خوشگله روزت مبارک


سلام عزیزم روز شماهم مبارک
مامان منتظر
12 اردیبهشت 92 21:27
انشالله سال بعد روز مادر کوچولوت توی بغلت باشه عزیزم


سلام مرسی عزیزم ...
انشالله
مامان فرشته کوچولو
13 اردیبهشت 92 1:55
قربون دلت برم دوستم روزت مبارک عزیزم
نیر
13 اردیبهشت 92 1:58
تو امروز والاترین مادر در درگاه خداوند مهربون بودی..شک نکن... "من زن شدم،تحملی پایدار یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم ولی هیچ کس نگفت نشان عشق سیب سرخی شد که من به آدم دادم..... عزیزم از ته دلم آرزو میکنم سال بعد تو همین روز امیرعباس پیشت باشه...
darya
13 اردیبهشت 92 10:44
سلام عزیز دلم
ان شالله که خدا هر چه زودتر لطفشو شامل حالمون میکنه و ان شالله سال دیگه نی نی گولوت بهت با چشای خوشکلش بهت تبریک میگه



مرسی عزیزم انشالله
NEDA
13 اردیبهشت 92 15:47
سلام دوست گلم
من هم مثل تو تنهای تنها بودم و وقتی داشتم شعر مادر رو گوش میدادم گریه کردم و دلم برای خودم خیلی سوخت که لیاقت این روز رو نداشتم که بچمو بغل کنم و بوسش کنم

سلام عزیزم
انشالله خدا به زودی بهت فرزندانس یالم و صالح بده
فاطمه مامان زهرا
13 اردیبهشت 92 17:13
سلام زينب جونم روزت مبارك خانومي . من زياد بهتون سر مي زنم ولي چراغام خاموشه ! فكر نكني به يادت نيستما ، بازم روزت مبارك !
مامان منتظر
13 اردیبهشت 92 18:27
سلام زینب جون آدرس وبلاگم به fm134.niniweblog.com تغییر پیدا کرده خواستم اطلاع بدم که توو پیوندها آدرس رو درست کنی میبوسمت
مامان یگانه و ریحانه
15 اردیبهشت 92 1:47
سلام عزیزم با تاخیر روزت مبارک عزیزم با خوندن حرفات خیلی ناراحت شدم ولی حکمت خداست... منم 2/5سال پیش خدا بهم لطف کرد و یه نی نی ناز داد ولی خدا نخواست زیاد پیشمون بمونه و پسر عزیزم بعد از 28روز رفت پیش خدا... ولی درست2سال بعدش خدا رحمتشو بهمون نشون داد و2تا دخمل ناز بهمون هدیه داد... ان شالله پستهای بعدی که بخونم خبر نی نی دار شدنت باشه خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
فسقلی مامان وبابا
16 اردیبهشت 92 0:00
سلام زینب جون خوبی ؟ چه خبر ؟ در ضمن روزت مبارک من این چند روز خیلیییییییییی گرفتارم آخه شوشو مریض ونب داره منم
rasta
16 اردیبهشت 92 13:20
سلام زینب جون ، قررربونت برم کجایی؟ خبری ازت نیست؟
خوبی؟ نگرانت شدم........
همیشه زود به زود آپ میکردی، همین که میدونستیم که در کنارمون هستی خودش کلی خوشحالمون میکرد خانومی ، بیا ما منتظریییییییییم


سلام عزیزم ...مرسی از اینکه به یادم بودی مسافرت بودم ببخش بی خبر رفتم
ناهید
16 اردیبهشت 92 17:23
سلام زیبن جونم.خوبی؟حالت چطوره؟عزیز دلم مصلحت خدا تو از دست دادنش بوده.دختر دایی من 3قلو خدا بهش داد 7 ماهه.2تاشون اصلا پیش خودش نیستن.فقط یکیشون که سخت مریضه پیش خودشه.الان 1سال و 2ماهه که همش بیمارستان بستریه.تا حالا 2بار عملش کردن.نزدیک سال تحویل هم توی بیمارستان بودن.همش میگه دعا کتید بچم راحت بشه.ریه بچه مشکل داره 1قطره شیر این چند روز پرید توی ریش نمیتونه نفس بکشه.اون 2تا دیگه هم یکیشون پیش فعالی داره.یکیشون هم خیلی تنبله اصلا هیچ کاری نمیکنه همش گریه میکنه.تو دوست داشتی امیر عباست زنده بود ولی مثل یکی از این 3تا بود؟که مامانش بگه دعا کنید بچم راحت بشه از این همه زجر؟مامانه الان 1سال که اون 2تا بچشو در حد هر ماه 1روز میبیندشون.خیلی خدا را شکر کن که بچه مریض رو دستت نموند.خدا نخواست بچت زجر بکشه.این چند روز گلپایگان بودم دیدمشون.همش گریه کردم و یادت بودم.گفتم اومدم تهران حتما بهت اینا رو بگم تا مبادا ناشکری کنی.الان اگر امیر عباست پیشت بود اما همش توی بیمارستان بود مطمین باش حالت خیلی بدتر از اینا بود.قربونت برم دلت پاکه برای بچش خیلی دعا کن.اگر عکساشو میدیدی با نگاهش التماست میکرد.خیلی خدارا شکر کن.دوست دارم دوست خوبم.قصدم ناراحت کردنت نیست میخوام بهت بگم ببین خدا همیشه جای شکرش رو باقی میزاره.بوس


سلام انشالله خدا بهش صبر بده و به بچه هاش سلامتی بده
مامانی چشم به راه
16 اردیبهشت 92 23:28
ابجی کجایی شما؟


سلام عزیزم ...
ببخش مسافرت رفتم یه هویی شد
نیر
17 اردیبهشت 92 0:47
سلاممم.زینب جون نیستی؟؟؟؟؟؟انشالله با خبرهای خوش بیا


سلام عزیزم ...
ببخش مسافرت بودم
مهدیه
17 اردیبهشت 92 9:14
زینب جون شنیدم امام رضا طلبید رفتی کیش! خوش میگذره؟
بوس!


سلام جات خالی هتلمون جور نشد دیگه امام زادگان کیش مارو طلبیدن